WhatsApp dla BlackBerry 10 przestanie działać za ok. 2 tygodnie

Mimo wcześniejszych deklaracji o zakończeniu wsparcia  31 grudnia 2017 roku, aplikacja WhatsApp dedykowana platformie BlackBerry 10 nadal działa. Zgodnie z informacjami jakie pojawiły się na portalu CrackBerry, taki stan rzeczy nie potrwa jednak długo.

Obecnie można już zauważyć zasadnicze zmiany w funkcjonowaniu aplikacji. Nie można już bowiem dodać nowego konta, dlatego też nie należy usuwać, ani reinstalować klienta. Ponadto za około dwa tygodnie aplikacja przestanie łączyć się z serwerami w związku z czym dalsze korzystanie z niej stanie się niemożliwe. Pozostanie jednak możliwość przeglądania wiadomości, które obecnie znajdują się w urządzeniu.

Warto również zaznaczyć, że kiedy aplikacja przestanie łączyć się z serwerami, niemożliwe stanie się wyeksportowanie zgromadzonych danych.

Jeśli nadal chcecie korzystać z aplikacji WhatsApp na platformie BlackBerry 10, możecie wyposażyć się w klienta dedykowanego platformie Android. Innym rozwiązaniem pozostaje przesiadka na nowe jeżynki napędzane systemem z logo zielonego robocika.

Źródło: CrackBerry

Grzegorz Author

Entuzjasta marki BlackBerry. Współtwórca portalu BBHub.pl oraz użytkownik KEYone Black Edition. Kontakt: grzegorz@bbhub.pl